
Veren/dempers (onderstel) voor BMW 1 Cabriolet (E88) 123 d Diesel (150kW / 204pk)
- Aandrijfas
- Aandrijfas/Cardanas bout/moer
- Aandrijfashoes
- Aandrijving
- Automaatbak keerring
- Automaatbak pakking
- Cardanas centreerbus
- Cardanaslager / ophanging
- Differentieel keerring
- Differentieel ophangrubber
- Filter/oliezeef automaatbak
- Homokineet reparatieset
- Olie aftapplug versnellingsbak
- Ophangrubber automaatbak
- Reparatieset differentieel
- Rubber askoppeling / Hardyschijf
- Schakelstang keerring
- Schakelstang lager
- Schakelstangbus
- Versnellingspook manchet
- Versnellingspook reparatieset
- Wielbout/moer
- Wiellager
- Wielnaaf
- Wielnaafmoer
- Airbag wikkelveer
- Astap, wielophanging
- Axiaal gewricht / spoorstang
- Dop expansievat stuurbekrachtiging
- Draagarm
- Draagarm reparatieset
- Draagarm-/ reactiearm lager
- Draagarmlager houder
- Fuseekogel
- Fuseekogelhoes
- Oliereservoir servo
- Servopomp
- Spoorstang
- Spoorstangeind / Stuurkogel
- Stabilisator lagerbus
- Stabilisatorstang
- Stabilisatorstang rubber
- Stang/Steun wielophanging
- Stuurdelen/wielophanging
- Stuurhuis
- Stuurhuis reparatieset
- Stuurhuishoes
- Voorwiel/achterwiel ophanging
- Wiellagerset
- Wielophanging reparatieset

Vooras, Achteras, Met rapport
Let op de serviceinformatie | |
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30 |
Registratietype | Met rapport |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Aslast voorras tot [kg] | 965 |
Aslast achteras tot [kg] | 1120 |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Voorwaardes, zie rapport, Vooras, Achteras, voor voertuigen zonder niveauregeling
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Aslast [kg] tot | 945, 1120 |
Blokkenscheiding | |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30 |
Schokdempertype | Gasdruk |
- -1%

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Vooras, Dubbelpijp
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdemper systeem | Dubbelpijp, Enkelpijp |
Aslast [kg] tot | 1020, 1200 |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30-50 |
Schokdempertype | Gasdruk |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |

Vooras, voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Achteras
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Aslast [kg] tot | 1020, 1200 |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30-50 |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Vooras, Achteras
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Aslast [kg] tot | 1020, 1200 |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 20-40 |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |

Vooras, voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Achteras
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Aslast [kg] tot | 1020, 1200 |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30-50 |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht elektronisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
- -65%

Verlaging vanaf [mm] | 35 |
Verlaging tot [mm] | 65 |
- -70%

Voorwaardes, zie rapport, Vooras, Achteras
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Blokkenscheiding | |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30 |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Enkelpijp |
Aslast voorras tot [kg] | 965 |
Aslast achteras tot [kg] | 1120 |
- -62%

Schroefonderstel (verstelbare hoogte en vermogen), Enkele buis Upside Down, In hoogte verstelbaar, Dempkracht instelbaar
Chassis | Schroefonderstel (verstelbare hoogte en vermogen) |
Schokdemper systeem | Enkele buis Upside Down, In hoogte verstelbaar, Dempkracht instelbaar |
Registratietype | Met rapport |
Verlaging vanaf [mm] | 15 |
Verlaging tot [mm] | 45 |
Aslast voorras tot [kg] | 1060 |
Aslast achteras tot [kg] | 1200 |
Lees de montagehandleiding |
- -65%

Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Vooras, 30-55, Achteras
Inbouwplaats | Vooras, Achteras |
Chassis | Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Verlaagde carrosserie ca. [mm] | 30-55, 25-50 |
Aslast voorras tot [kg] | 960 |
Blokkenscheiding | |
Aslast achteras tot [kg] | 1115 |
Registratietype | Met rapport |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Lees de montagehandleiding |
- -61%

- -21%

- -21%

- -21%

Voor voertuigen met sportchassis, voor voertuigen met M-techniek, voor en achter
Aantal | 1 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis, voor voertuigen met M-techniek |
Verlaging vooras tot [mm] | 40 |
Verlaging achteras tot [mm] | 30 |
Inbouwplaats | Voor en achter |
Schokdemper systeem | Niet in-/afstelbaar |
- -57%

Verstelbaar, voor voertuigen met sportchassis, voor voertuigen met M-techniek
Verstelbaar | Verstelbaar |
Aantal | 1 |
Chassis | Voor voertuigen met sportchassis, voor voertuigen met M-techniek |
Verlaging vooras tot [mm] | 40 |
Verlaging achteras tot [mm] | 30 |
Inbouwplaats | Voor en achter |
Schokdemper systeem | Dubbelpijp |
- -58%

- -20%

- -20%