Schakelstang keerring voor Mercedes T1 Open laadbak/ Chassis (601) 208 D 2.3 Diesel (58kW / 79pk)
- Accu
- Accu's/starten/laden
- Accupoolklem
- Afdichtring
- Alternator/Dynamo
- Dynamo aandrijfschild/lager
- Dynamo gelijkrichter (Diodebrug)
- Dynamo poelie (Riemschijf)
- Laadkabels
- Laadstations
- Reparatieset, planetair tandwielstelsel-starter
- Reparatieset, startmotor
- Spanningsregelaar
- Starter
- Starter - Dynamo
- Starter magneetschakelaar
- Starteras lagerbus
- Startkabelset
- Vrijloop koppeling dynamo
- Afsluitrubber lekbrandstofleiding
- Brandplaatje
- Brandstof drukaccumulator
- Brandstoffilter
- Brandstofslang
- Brandstofsysteem
- Brandstoftank
- Gaskabel
- Gasklep demper
- Hogedrukleiding dieselinjectie
- Inspuitpomp pakking
- Relais brandstofpomp
- Steun luchtfilterhuis
- Tankdop
- Verstuiverhouder kompleet
- Verstuiverhouder onderdeel
- Verstuiverschacht afdichtring
- Afdichtring
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopbout
- Cilinderkopboutenset
- EGR-klep
- Hogedrukleiding dieselinjectie
- Inlaatklep
- Klep actief koolstoffilter
- Klepgeleider
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenas keerring
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Omschakelklep zuigleiding
- Slang cilinderkopontluchting
- Steun luchtfilterhuis
- Tuimelaar
- Uitlaatklep
- Afdichting
- Automaatbak pakking
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderbus/voering O-ring
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Inspuitpomp pakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Olievuldop pakking
- Pakkingen
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Wielnaaf keerring
NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met automatische aandrijving, Draairichting tegen de klok in
| Gewicht [kg] | 0,028 |
| Binnendiameter [mm] | 38 |
| Buitendiameter [mm] | 62 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Aandrijving | Met automatische aandrijving |
| Hoogte [mm] | 12 |
| Draairichting | Draairichting tegen de klok in |
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M26 x 1,5, Met automatische aandrijving
| Gewicht [kg] | 0,054 |
| Sleutelwijdte | 30 |
| Maat van inwendige schroefdraad | M26 x 1,5 |
| Binnendiameter [mm] | 40 |
| Buitendiameter [mm] | 62 |
| Dikte [mm] | 12 |
| Aandrijving | Met automatische aandrijving |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Binnen, GA722 .300-.302, .304-.313, .315, .317, .319, .320
| Gewicht [kg] | 0,017 |
| Inbouwplaats | Binnen |
| Versnellingsbak ID | GA722 .300-.302, .304-.313, .315, .317, .319, .320, .322-.325, .328-.331, .337, .341-.348, .350-.359, .361, .363-.372, .375, .376, .380, .382, .383, .385, .389, .392-.399, .500-.510, .600-.618, .620-.626, .628-.646, .648, .649, .661-.677, .689, .690, .694-.699, .800-.802, .901-.904, .906-.909, .930-.932, .950, .960-.967, .996-.999 |
| Binnendiameter [mm] | 43 |
| Buitendiameter [mm] | 58 |
| Dikte [mm] | 7 |
| Aandrijving | Met automatische aandrijving |
- -46%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voorkant, Inlaatzijde, 720.104, 720.113
| Inbouwplaats | Voorkant, Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | 720.104, 720.113, 722.392 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 58 |
| Binnendiameter1 [mm] | 43 |
- -45%
Versnellingsbak zijde, FPM (Fluor-Kautschuk), Linkse draaibeweging
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| TecDoc-motornummer | 2210 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Voor OE nummer | 0109979047 |
| Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Hoogte 1 [mm] | 13 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 114 |
| Binnendiameter1 [mm] | 93 |
- -23%
Binnen, GA722 .300-.302, .304-.313, .315, .317, .319, .320
| Gewicht [kg] | 0,017 |
| Inbouwplaats | Binnen |
| Versnellingsbak ID | GA722 .300-.302, .304-.313, .315, .317, .319, .320, .322-.325, .328-.331, .337, .341-.348, .350-.359, .361, .363-.372, .375, .376, .380, .382, .383, .385, .389, .392-.399, .500-.510, .600-.618, .620-.626, .628-.646, .648, .649, .661-.677, .689, .690, .694-.699, .800-.802, .901-.904, .906-.909, .930-.932, .950, .960-.967, .996-.999 |
| Binnendiameter [mm] | 43 |
| Buitendiameter [mm] | 58 |
| Dikte [mm] | 7 |
| Aandrijving | Met automatische aandrijving |
- -33%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Inlaatzijde, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | 711.200 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 8 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 47 |
| Binnendiameter1 [mm] | 30 |
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Uitlaat, 720.104, 720.113, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Uitlaat |
| Type versnellingsbak | 720.104, 720.113, 722.392 |
| Versnellingsbaknummer vanaf | 004600 |
| Blokkenscheiding | |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
| Hoogte 1 [mm] | 10 |
| Hoogte 2 [mm] | 12 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 62 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -33%
Uitlaat, 711.110, 711.130, FPM (Fluor-Kautschuk), Wisselende draaibeweging
| Inbouwplaats | Uitlaat |
| Type versnellingsbak | 711.110, 711.130 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 10 |
| Draaibeweging | Wisselende draaibeweging |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 60 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -45%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
ACM (Polyacryl-Rubber), Met stofkaplip
| Type versnellingsbak | 722.392 |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Hoogte 1 [mm] | 5,6 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 18 |
| Binnendiameter1 [mm] | 12 |
Uitlaat, 720.104, 720.113, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Uitlaat |
| Type versnellingsbak | 720.104, 720.113 |
| Versnellingsbaknummer tot | 004599 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 10 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 62 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -65%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voorkant, ACM (Polyacryl-Rubber), Rechtse draaibeweging
| Inbouwplaats | Voorkant |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 56 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -43%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Inlaatzijde, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met stofkaplip
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | 711.400 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 42 |
| Binnendiameter1 [mm] | 30 |
- -65%
Uitlaat, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Uitlaat |
| Type versnellingsbak | 711.200 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 10 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 55 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -40%
Inlaatzijde, 711.110, 711.130, FPM (Fluor-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | 711.110, 711.130, 711.200 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 6 |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Buitendiameter 1 [mm] | 47 |
| Binnendiameter1 [mm] | 29,9 |
- -50%
Inlaatzijde, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | 711.400 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 42 |
| Binnendiameter1 [mm] | 30 |
- -78%
2 jaar garantie, voorkant
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Gewicht [g] | 18 |
| Inbouwplaats | Voorkant |
| Binnendiameter [mm] | 43 |
| Buitendiameter [mm] | 58 |
| Hoogte [mm] | 7 |
- -62%
