Schakelstang keerring voor BMW 5 (E60) 525 i Benzine (160kW / 218pk)
- Afdichtring
- Afstelelement - drallklep (zuigleiding)
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopboutenset
- Frame inlaatspruitstuk
- Inlaatklep
- Klepgeleider
- Kleppendeksel
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Nokkenasregelklep
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Slang cilinderkopontluchting
- Tuimelaar
- Uitlaatklep
- Distributie/riemen
- Distributiecarter pakking
- Distributieketting
- Distributieketting geleiderailvoering
- Distributieketting kit
- Distributieketting spanner
- Distributieketting spanrail
- Distributieriem
- Geleiderol (poly) V-riem
- Poly V-riem
- Poly V-riemen kit
- Spanner poly V-riem
- Spanrol (poly) V-riem
- Waterpomp
- Afdichting
- Automaatbak pakking
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Koelmiddelbuis pakking
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Uitlaatpakking
- Uitlaatspruitstukpakking
NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewicht [kg] | 0,001 |
| Lengte 4 [mm] | 7 |
| Binnendiameter [mm] | 15 |
| Buitendiameter [mm] | 21 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 5 |
- -85%
Achter, Versnellingsbak zijde, DG+S5D..G, G S6-17BG
| Gewicht [kg] | 0,010 |
| Inbouwplaats | Achter, Versnellingsbak zijde |
| Versnellingsbak ID | DG+S5D..G, G S6-17BG |
| Binnendiameter [mm] | 39,1 |
| Buitendiameter [mm] | 55,2 |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Dikte [mm] | 8 |
- -32%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor, FPM (Fluor-Kautschuk), zwart
| Gewicht [kg] | 0,020 |
| Inbouwplaats | Voor |
| Binnendiameter [mm] | 30 |
| Buitendiameter [mm] | 50 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Dikte [mm] | 7 |
| Kleur | Zwart |
- -45%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
GS6, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), AW/BS, Met stofkaplip
| Type versnellingsbak | GS6 |
| Binnendiameter [mm] | 15 |
| Buitendiameter [mm] | 21 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte [mm] | 7 |
| Bouwwijze radiaalasdichting | AW/BS |
| Stofkap | Met stofkaplip |
- -17%
Inlaatzijde, GS6-17BG/DG, FPM (Fluor-Kautschuk), Rechtse draaibeweging
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Type versnellingsbak | GS6-17BG/DG |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 50 |
| Binnendiameter1 [mm] | 30 |
- -17%
Uitlaat, GS6-17BG/DG, ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging
| Inbouwplaats | Uitlaat |
| Type versnellingsbak | GS6-17BG/DG |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Hoogte 1 [mm] | 8 |
| Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
| Buitendiameter 1 [mm] | 55 |
| Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -13%
GA6HP19Z, Inlaatzijde, ACM (Polyacryl-Rubber), Rechtse draaibeweging
| Type versnellingsbak | GA6HP19Z |
| Inbouwplaats | Inlaatzijde |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Hoogte 1 [mm] | 7 |
| Buitendiameter 1 [mm] | 58 |
| Binnendiameter1 [mm] | 45 |
- -45%
Uitlaat, Binnen, ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging
| Inbouwplaats | Uitlaat, Binnen |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
| Hoogte 1 [mm] | 8 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 72 |
| Binnendiameter1 [mm] | 44 |
- -45%
GA6HP19Z, ACM (Polyacryl-Rubber), Met stofkaplip
| Type versnellingsbak | GA6HP19Z |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Hoogte 1 [mm] | 5 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
| Buitendiameter 1 [mm] | 18 |
| Binnendiameter1 [mm] | 10 |
- -18%
Achter, Versnellingsbak zijde, DG+S5D..G, G S6-17BG
| Gewicht [kg] | 0,010 |
| Inbouwplaats | Achter, Versnellingsbak zijde |
| Versnellingsbak ID | DG+S5D..G, G S6-17BG |
| Binnendiameter [mm] | 39,1 |
| Buitendiameter [mm] | 55,2 |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Dikte [mm] | 8 |
- -32%
NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met stofkaplip
| Binnendiameter [mm] | 15 |
| Buitendiameter [mm] | 21 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte [mm] | 5 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
- -56%
FPM (Fluor-Kautschuk), Rechtse draaibeweging, Met stofkaplip
| Binnendiameter [mm] | 30 |
| Buitendiameter [mm] | 50 |
| Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Hoogte [mm] | 7 |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Stofkap | Met stofkaplip |
- -60%
NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met stofkaplip
| Binnendiameter [mm] | 10 |
| Buitendiameter [mm] | 18 |
| Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
| Hoogte [mm] | 5 |
| Stofkap | Met stofkaplip |
- -60%
ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging, Met stofkaplip
| Binnendiameter [mm] | 40 |
| Buitendiameter [mm] | 55 |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Hoogte [mm] | 8 |
| Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
| Stofkap | Met stofkaplip |
- -60%
Hoofdas, GA6HP19Z, ACM (Polyacryl-Rubber), Rechtse draaibeweging
| Inbouwplaats | Hoofdas |
| Versnellingsbak ID | GA6HP19Z |
| TecDoc-motornummer | 18517 |
| Binnendiameter [mm] | 45 |
| Buitendiameter [mm] | 58 |
| Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
| Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
| Hoogte [mm] | 7 |
- -60%
