
Rubber askoppeling / Hardyschijf voor BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d Diesel (225kW / 306pk)
- Aandrijfas
- Aandrijfas/Cardanas bout/moer
- Aandrijfashoes
- Aandrijving
- Automaatbak keerring
- Automaatbak pakking
- Cardanas centreerbus
- Cardanaslager / ophanging
- Differentieel keerring
- Differentieel ophangrubber
- Filter/oliezeef automaatbak
- Olie aftapplug versnellingsbak
- Oliekuip automaatbak afdichting
- Ophangrubber automaatbak
- Rubber askoppeling / Hardyschijf
- Schakelstang keerring
- Wielbout/moer
- Wiellager
- Wielnaaf
- Wielnaafmoer
- Axiaal gewricht / spoorstang
- Draagarm
- Draagarm montageset
- Draagarm reparatieset
- Draagarm-/ reactiearm lager
- Fuseekogel
- Fuseekogelhoes
- Servopomp
- Spoorstang
- Spoorstangeind / Stuurkogel
- Stabilisator lagerbus
- Stabilisatorstang
- Stabilisatorstang rubber
- Stang/Steun wielophanging
- Stuurdelen/wielophanging
- Stuurhuis
- Stuurhuishoes
- Wiellagerset
- Wielophanging reparatieset

Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler
Gewicht [kg] | 0,921 |
Inbouwplaats | Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Let op de serviceinformatie |
- -37%

Met moeren, Met schroeven
Gewicht [kg] | 1,46 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met moeren |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Let op de serviceinformatie | |
Aantal gaten | 6 |
- -39%

Askoppelingsschijf, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler, Zonder montagemateriaal, Stuk
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Inbouwplaats | Achterste stuuras aan aandrijving verdeler |
Diameter [mm] | 145 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Zonder montagemateriaal |
Hoeveelheid | Stuk |
Aantal gaten | 6 |
- -60%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Askoppelingsschijf, Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler, Met montagemateriaal
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Inbouwplaats | Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler |
Diameter [mm] | 145 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met montagemateriaal |
Hoeveelheid | Set |
Aantal gaten | 6 |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler, 26 11 7 546 426
Gewicht [kg] | 0,921 |
Inbouwplaats | Achterste stuuras aan differentiaal, Achterste stuuras aan aandrijving verdeler |
Voor OE nummer | 26 11 7 546 426 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Let op de serviceinformatie |
- -37%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

26 11 7 546 426 S2, met moeren, Met schroeven
Voor OE nummer | 26 11 7 546 426 S2 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met moeren |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Let op de serviceinformatie | |
Aantal gaten | 6 |
- -39%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Achter, Voor
Inbouwplaats | Achter, Voor |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Askoppelingsschijf, 26 11 7 610 061
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Voor OE nummer | 26 11 7 610 061 |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Askoppelingsschijf, N 57, Zonder montagemateriaal
Hoogte [mm] | 35 |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Vereist aantal stuks | 1 |
Motorcode | N 57 |
Steek wielbouten (mm) | 105 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Zonder montagemateriaal |

Achteras, Met montagemateriaal
Inbouwplaats | Achteras |
Vereist aantal stuks | 1 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met montagemateriaal |
- -61%

Voor, Achter
Inbouwplaats | Voor, Achter |
Buitendiameter [mm] | 150 |
Steek wielbouten (mm) | 110 |
Aantal gaten | 6 |
- -62%