
Schakelstang keerring voor BMW 5 (E60) 525 i Benzine (160kW / 218pk)
- Afdichtring
- Afstelelement - drallklep (zuigleiding)
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopboutenset
- Frame inlaatspruitstuk
- Inlaatklep
- Klepgeleider
- Kleppendeksel
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Nokkenasregelklep
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Slang cilinderkopontluchting
- Tuimelaar
- Uitlaatklep
- Distributie/riemen
- Distributiecarter pakking
- Distributieketting
- Distributieketting geleiderailvoering
- Distributieketting kit
- Distributieketting spanner
- Distributieketting spanrail
- Distributieriem
- Geleiderol (poly) V-riem
- Poly V-riem
- Poly V-riemen kit
- Spanner poly V-riem
- Spanrol (poly) V-riem
- Waterpomp
- Afdichting
- Automaatbak pakking
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Koelmiddelbuis pakking
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Uitlaatpakking
- Uitlaatspruitstukpakking

NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewicht [kg] | 0,001 |
Lengte 4 [mm] | 7 |
Binnendiameter [mm] | 15 |
Buitendiameter [mm] | 21 |
Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Hoogte 1 [mm] | 5 |
- -85%

Achter, Versnellingsbak zijde, DG+S5D..G, G S6-17BG
Gewicht [kg] | 0,010 |
Inbouwplaats | Achter, Versnellingsbak zijde |
Versnellingsbak ID | DG+S5D..G, G S6-17BG |
Binnendiameter [mm] | 39,1 |
Buitendiameter [mm] | 55,2 |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Dikte [mm] | 8 |
- -32%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Voor, FPM (Fluor-Kautschuk), zwart
Gewicht [kg] | 0,020 |
Inbouwplaats | Voor |
Binnendiameter [mm] | 30 |
Buitendiameter [mm] | 50 |
Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
Dikte [mm] | 7 |
Kleur | Zwart |
- -45%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

GS6, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), AW/BS, Met stofkaplip
Type versnellingsbak | GS6 |
Binnendiameter [mm] | 15 |
Buitendiameter [mm] | 21 |
Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Hoogte [mm] | 7 |
Bouwwijze radiaalasdichting | AW/BS |
Stofkap | Met stofkaplip |
- -47%

Inlaatzijde, GS6-17BG/DG, FPM (Fluor-Kautschuk), Rechtse draaibeweging
Inbouwplaats | Inlaatzijde |
Type versnellingsbak | GS6-17BG/DG |
Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
Hoogte 1 [mm] | 7 |
Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
Stofkap | Met stofkaplip |
Buitendiameter 1 [mm] | 50 |
Binnendiameter1 [mm] | 30 |
- -17%

Uitlaat, GS6-17BG/DG, ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging
Inbouwplaats | Uitlaat |
Type versnellingsbak | GS6-17BG/DG |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Hoogte 1 [mm] | 8 |
Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
Buitendiameter 1 [mm] | 55 |
Binnendiameter1 [mm] | 40 |
- -13%

GA6HP19Z, Inlaatzijde, ACM (Polyacryl-Rubber), Rechtse draaibeweging
Type versnellingsbak | GA6HP19Z |
Inbouwplaats | Inlaatzijde |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
Hoogte 1 [mm] | 7 |
Buitendiameter 1 [mm] | 58 |
Binnendiameter1 [mm] | 45 |
- -45%

Uitlaat, Binnen, ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging
Inbouwplaats | Uitlaat, Binnen |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
Hoogte 1 [mm] | 8 |
Stofkap | Met stofkaplip |
Buitendiameter 1 [mm] | 72 |
Binnendiameter1 [mm] | 44 |
- -44%

GA6HP19Z, ACM (Polyacryl-Rubber), Met stofkaplip
Type versnellingsbak | GA6HP19Z |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Hoogte 1 [mm] | 5 |
Stofkap | Met stofkaplip |
Buitendiameter 1 [mm] | 18 |
Binnendiameter1 [mm] | 10 |
- -18%

Achter, Versnellingsbak zijde, DG+S5D..G, G S6-17BG
Gewicht [kg] | 0,010 |
Inbouwplaats | Achter, Versnellingsbak zijde |
Versnellingsbak ID | DG+S5D..G, G S6-17BG |
Binnendiameter [mm] | 39,1 |
Buitendiameter [mm] | 55,2 |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Dikte [mm] | 8 |
- -32%

NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met stofkaplip
Binnendiameter [mm] | 15 |
Buitendiameter [mm] | 21 |
Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Hoogte [mm] | 5 |
Stofkap | Met stofkaplip |
- -65%

FPM (Fluor-Kautschuk), Rechtse draaibeweging, Met stofkaplip
Binnendiameter [mm] | 30 |
Buitendiameter [mm] | 50 |
Materiaal | FPM (Fluor-Kautschuk) |
Hoogte [mm] | 7 |
Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
Stofkap | Met stofkaplip |
- -61%

NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk), Met stofkaplip
Binnendiameter [mm] | 10 |
Buitendiameter [mm] | 18 |
Materiaal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Hoogte [mm] | 5 |
Stofkap | Met stofkaplip |
- -60%

ACM (Polyacryl-Rubber), Linkse draaibeweging, Met stofkaplip
Binnendiameter [mm] | 40 |
Buitendiameter [mm] | 55 |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Hoogte [mm] | 8 |
Draaibeweging | Linkse draaibeweging |
Stofkap | Met stofkaplip |
- -61%

Hoofdas, GA6HP19Z, ACM (Polyacryl-Rubber), Rechtse draaibeweging
Inbouwplaats | Hoofdas |
Versnellingsbak ID | GA6HP19Z |
TecDoc-motornummer | 18517 |
Binnendiameter [mm] | 45 |
Buitendiameter [mm] | 58 |
Materiaal | ACM (Polyacryl-Rubber) |
Draaibeweging | Rechtse draaibeweging |
Hoogte [mm] | 7 |
- -60%