
Alternator/Dynamo voor Volvo 240 Kombi (P245) 2.3 Benzine (100kW / 136pk)
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Distributiecarter pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug dichting
- Oliepomp pakking
- Oliepomphuis keerring
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Wielnaaf keerring

V-riem/Poly V-riem, Met riemschijf
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Nominale stroom [V] | 14 |
Bouwjaar tot | 07-1983 |
Voor voertuigen met laadstroom (A) | 55 |
Laadstroom [A] | 55 |
Ribbenaantal | 2 |
Riemschijf-Ø [mm] | 65,5 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%

V-riem/Poly V-riem
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Bouwjaar vanaf | 08-1981 |
Bouwjaar tot | 07-1983 |
Laadstroom [A] | 55 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,12 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -16%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,35 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
Gewicht [kg] | 6,72 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%

Draairichting met de klok mee, R 69, Enkelvoudige zwaaiarm, Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen
Gewicht [kg] | 6,36 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 69 |
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Bouwjaar vanaf | 09-1982 |
Bouwjaar tot | 06-1984 |
Laadstroom [A] | 80 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Motorcode | B23E |
Type versnellingsbak | M46,AV70&71 |
Ribbenaantal | 2 |
Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / D+ |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -14%

Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,17 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 28 |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 8,042 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -18%

Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,564 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
- -18%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,35 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
Gewicht [kg] | 6,7 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,4 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, 240 Estate, Combi
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 8 |
Nettogewicht [kg] | 5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Voor modelprototype | 240 Estate, Combi |
Laadstroom [A] | 55 |
Stekkeruitvoering-ID | 0228 |
Ribbenaantal | 2 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, 240 Estate, Combi
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 8 |
Nettogewicht [kg] | 4,8 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Voor modelprototype | 240 Estate, Combi |
Laadstroom [A] | 55 |
Stekkeruitvoering-ID | 0228 |
Ribbenaantal | 2 |
Riemschijf-Ø [mm] | 60 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, 240 Estate, Combi
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 8 |
Nettogewicht [kg] | 6,2 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Voor modelprototype | 240 Estate, Combi |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
Ribbenaantal | 2 |
Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Enkelvoudige zwaaiarm, re 60, Met riemschijf
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Positie / graad | Re 60 |
Laadstroom [A] | 55 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 24,20 |
- -16%

Enkelvoudige zwaaiarm, re 69, Met riemschijf
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Positie / graad | Re 69 |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijf-Ø [mm] | 68 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -33%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
12V | |
Laadstroom 55A | |
2 ribben | |
Riemschijf diam.55mm | |
Klem M6 | |
Lengte 2 | 60mm |
Lengte 1 | 22mm |
Boring 1 | 8mm |
Dikte/Sterkte 1 | 71mm |
Nettogewicht 5Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
12V | |
Laadstroom 55A | |
2 ribben | |
Riemschijf diam.60mm | |
Klem M6 | |
Lengte 2 | 50mm |
Lengte 1 | 22mm |
Boring 1 | 8mm |
Dikte/Sterkte 1 | 71mm |
Nettogewicht 4.8Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
12V | |
Laadstroom 70A | |
2 ribben | |
Riemschijf diam.57mm | |
Klem M6 | |
Lengte 2 | 59mm |
Lengte 1 | 20mm |
Boring 1 | 8mm |
Dikte/Sterkte 1 | 72mm |
Nettogewicht 6.2Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%

Met riemschijf, Excl. vacuumpomp
Diameter [mm] | 76,00 |
Laadstroom [A] | 33 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 1 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -58%