Alternator/Dynamo voor Volvo 480 (482) 1.7 Turbo Benzine (90kW / 123pk)
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingen
- Spruitstuk pakking
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40
Met riemschijf
| TecDoc-motornummer | 3911 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -68%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 65,00 |
| Lengte 2 [mm] | 27,00 |
| Lengte 1 [mm] | 47,00 |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, voor voertuigen met airco, Met riemschijf
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Nominale stroom [V] | 14 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 3 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54,5 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -59%
2 jaar garantie, 27.0 / 68.5, voor voertuigen zonder airco, PLUG274
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Lengte 1 [mm] | 18,5 |
| Lengte 1/2 [mm] | 27.0 / 68.5 |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Laadstroom [A] | 75 |
| Voor voertuigen met laadstroom (A) | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | PLUG274 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -59%
Draairichting met de klok mee, V-riemschijf
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 46,5 |
| Diameter van de bevestigingspunten [mm] | 83,0 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,3 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 11 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55,0 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Aantal riemen | 3 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
V-riem/Poly V-riem, voor voertuigen met airco
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L 60, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,52 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Positie / graad | L 60 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 35 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M4) / W( |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 5,23 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 58 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -19%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L/R 60/60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Positie / graad | L/R 60/60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 27 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -22%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,58 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Positie / graad | L 60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 35 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M4) / W( |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -41%
Draairichting tegen de klok in, L 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,945 |
| Draairichting | Draairichting tegen de klok in |
| Positie / graad | L 60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) / W |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -41%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 5,276 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 5,11 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 3 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 5,74 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 5,11 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Laadstroom [A] | 75 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
| Gewicht [kg] | 6,52 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 07-1995 |
| Motorcode | B18FT,B18FTM |
| Laadstroom [A] | 75 |
| Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 58 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -20%
Draairichting met de klok mee, L/R 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,98 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R 60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 40 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 166,00 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -64%
B18FT, V-riemschijf
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Motorcode | B18FT |
| Bouwjaar tot | 08-1995 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 6 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
Draairichting met de klok mee, V-riemschijf
| Nettogewicht [g] | 4664 |
| Verpakkingslengte [cm] | 24,8 |
| Verpakkingsbreedte [cm] | 18,60 |
| Verpakkingshoogte [cm] | 17,50 |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 46,5 |
| Diameter van de bevestigingspunten [mm] | 83,0 |
| Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm] | 67,8 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,3 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Aantal riemen | 3 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -51%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 4,8 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 3 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 4,8 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 3 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Dubbele zwaaiarm, voor voertuigen met airco
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | 0 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 3 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -15%
Dubbele zwaaiarm, voor voertuigen zonder airco
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | 0 |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -15%
Dubbele zwaaiarm, Draairichting met de klok mee, Met riemschijf
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | 0 |
| Aantal gaten | 2 |
| Bouwjaar vanaf | 10-1995 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -16%
Dubbele zwaaiarm
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| TecDoc-motornummer | 3911 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Spanning (Volt) | 14 |
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, Met riemschijf, Met transistorregelaar
| Schachtdiameter [mm] | 15 |
| Behuizing diameter [mm] | 123 |
| Gewicht [g] | 5100 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Aantal | 1 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Dynamo-uitvoering | Met transistorregelaar |
| Versie | Premium |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Aansluittechniek | Grounded, Earth return |
- -59%
