
Alternator/Dynamo voor Volvo 480 (482) 1.7 Turbo Benzine (88kW / 120pk)
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Spruitstuk pakking
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40

Met riemschijf
TecDoc-motornummer | 3911 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -68%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

Met riemschijf
Lengte 3 [mm] | 65,00 |
Lengte 2 [mm] | 27,00 |
Lengte 1 [mm] | 47,00 |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 08-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -62%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

V-riem/Poly V-riem, voor voertuigen met airco, Met riemschijf
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Nominale stroom [V] | 14 |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 08-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 3 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54,5 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%

2 jaar garantie, 27.0 / 68.5, voor voertuigen zonder airco, PLUG274
Garantie | 2 jaar garantie |
Lengte 1 [mm] | 18,5 |
Lengte 1/2 [mm] | 27.0 / 68.5 |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 08-1988 |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Laadstroom [A] | 75 |
Voor voertuigen met laadstroom (A) | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | PLUG274 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijven | V-riemschijf |
Ruilartikel | |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Aantal groeven | 6 |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%

Draairichting met de klok mee, V-riemschijf
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 46,5 |
Diameter van de bevestigingspunten [mm] | 83,0 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,3 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 11 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55,0 |
Riemschijven | V-riemschijf |
Aantal riemen | 3 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -59%

V-riem/Poly V-riem, voor voertuigen met airco
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 08-1988 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 5,23 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 58 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -19%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 5,276 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 5,11 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
Ribbenaantal | 3 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 5,74 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Laadstroom [A] | 80 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -19%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 5,11 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Laadstroom [A] | 75 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -19%

Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, B18FT,B18FTM
Gewicht [kg] | 6,52 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar tot | 07-1995 |
Bouwjaar vanaf | 04-1988 |
Motorcode | B18FT,B18FTM |
Laadstroom [A] | 75 |
Type versnellingsbak | AT4,M54,M59 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 58 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -20%

Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Lengte [mm] | 166,00 |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55,0 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Aantal groeven | 6 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -64%

B18FT, V-riemschijf
Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
Motorcode | B18FT |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf |
Retour van oud artikel niet verplicht | |
Aantal groeven | 6 |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |

Draairichting met de klok mee, V-riemschijf
Nettogewicht [g] | 4664 |
Verpakkingslengte [cm] | 24,8 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 18,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 17,50 |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 46,5 |
Diameter van de bevestigingspunten [mm] | 83,0 |
Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm] | 67,8 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,3 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf |
Aantal riemen | 3 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -51%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,8 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 3 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,8 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
Ribbenaantal | 3 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%

Dubbele zwaaiarm, voor voertuigen met airco
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | 0 |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 3 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -15%

Dubbele zwaaiarm, voor voertuigen zonder airco
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | 0 |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -15%

Dubbele zwaaiarm, Draairichting met de klok mee, Met riemschijf
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | 0 |
Aantal gaten | 2 |
Bouwjaar vanaf | 10-1995 |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 4 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -16%

Dubbele zwaaiarm
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
TecDoc-motornummer | 3911 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Spanning (Volt) | 14 |

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, Met riemschijf, Met transistorregelaar
Schachtdiameter [mm] | 15 |
Behuizing diameter [mm] | 123 |
Gewicht [g] | 5100 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Aantal | 1 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Dynamo-uitvoering | Met transistorregelaar |
Versie | Premium |
Spanning (Volt) | 12 |
Aansluittechniek | Grounded, Earth return |
- -59%