Alternator/Dynamo voor Opel INSIGNIA A Sedan (G09) 1.8 (69) Benzine (103kW / 140pk)
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopbout
- Cilinderkopboutenset
- Inlaatklep
- Klep actief koolstoffilter
- Klepgeleider
- Kleppendeksel
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenas keerring
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Nokkenasregelklep
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Omschakelklep zuigleiding
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Uitlaatklep
- Afdichting
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Oliepomp pakking
- Oliepomphuis keerring
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Spruitstuk pakking
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
Met riemschijf
| Laadstroom [A] | 140 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -48%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
A18XER, Zonder riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 57,00 |
| Lengte 2 [mm] | 22,50 |
| Motorcode | A18XER |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
+Line, IDENT BX, Met vrijlooppully, B+ (M8)
| Bevestigingshoek [graden] | -85 |
| Kwaliteit | +Line |
| Nieuw onderdeel | |
| Voor organisatienummer | IDENT BX |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54,0 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Klem | B+ (M8) |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -65%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
+Line, Met vrijlooppully, B+ (M8)
| Bevestigingshoek [graden] | -85 |
| Kwaliteit | +Line |
| Nieuw onderdeel | |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54,0 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Klem | B+ (M8) |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Excl. vacuumpomp
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar vanaf | 09-2008 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -32%
Draairichting met de klok mee, L 85, Vierpunts-bevestiging, M32WR
| Gewicht [kg] | 6,53 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 85 |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
| Bouwjaar tot | 06-2013 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Type versnellingsbak | M32WR |
| Motorcode | A18XER |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -23%
Draairichting met de klok mee, L/R, Vierpunts-bevestiging, M32WR
| Gewicht [kg] | 6,74 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
| Bouwjaar tot | 06-2013 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Type versnellingsbak | M32WR |
| Motorcode | A18XER |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 5 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -21%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, A18XER
| Gewicht [kg] | 5,774 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
| Bouwjaar tot | 06-2013 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Type versnellingsbak | M32WR |
| Motorcode | A18XER |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+ / L / Dfm |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -14%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, A18XER
| Gewicht [kg] | 6,68 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
| Bouwjaar tot | 06-2013 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Type versnellingsbak | M32WR |
| Motorcode | A18XER |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | M8 |
- -34%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen
| Gewicht [kg] | 6,68 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
| Type versnellingsbak | M32WR |
| Bouwjaar tot | 06-2013 |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Motorcode | A18XER |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | M8 |
- -28%
Draairichting met de klok mee, PL180, Met vrijlooppully
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 187,00 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL180 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53,5 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -61%
Met vrijlooppully
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 6 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -3%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, IDENT BX, Met vrijlooppully
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,2 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Voor organisatienummer | IDENT BX |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | L-DFM, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, L-DFM
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | L-DFM, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, L-DFM
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | L-DFM, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Li 85, Met vrijlooppully
| Positie / graad | Li 85 |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 145,20 |
- -33%
Met vrijlooppully
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -19%
| Laadstroom [A] | 120 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%
| Uitv.Met 12V boordspanning | |
| 14V | |
| Laadstroom 140A | |
| Riemschijf diam.53mm | |
| Met vrijlooppoelie | |
| Klem M8 B+ | |
| Stekker type L-DFM Plug 248 | |
| Lengte 1 | 65mm |
| Lengte 2 | 65mm |
| Boring 1 | 10mm |
| Boring 2 | 10mm |
| Lengte 3 | 56mm |
| Dikte/Sterkte 1 | 23mm |
| Nettogewicht 6.3Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
| Uitv.Met 12V boordspanning | |
| 14V | |
| Laadstroom 100A | |
| Riemschijf diam.53mm | |
| Met vrijlooppoelie | |
| Klem M8 B+ | |
| Stekker type L-DFM plug 248 | |
| Lengte 1 | 65mm |
| Lengte 2 | 65mm |
| Boring 1 | 10mm |
| Boring 2 | 10mm |
| Lengte 3 | 59mm |
| Dikte/Sterkte 1 | 23mm |
| Nettogewicht 4.47Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%
Li 85, voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, Met geïntegreerde regelaar
| Diameter [mm] | 121 |
| Positie / graad | Li 85 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Type koeling | Luchtgekoeld |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -75%
Draairichting met de klok mee, B+,L,F, Met vrijlooppully
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 73 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Stekkeruitvoering-ID | B+,L,F |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -10%
