
Alternator/Dynamo voor Opel INSIGNIA A Sedan (G09) 1.8 (69) Benzine (103kW / 140pk)
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopbout
- Cilinderkopboutenset
- Inlaatklep
- Klep actief koolstoffilter
- Klepgeleider
- Kleppendeksel
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenas keerring
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Nokkenasregelklep
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Omschakelklep zuigleiding
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Uitlaatklep
- Afdichting
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Oliepomp pakking
- Oliepomphuis keerring
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Spruitstuk pakking
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking

Met riemschijf
Laadstroom [A] | 140 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

A18XER, Zonder riemschijf
Lengte 3 [mm] | 57,00 |
Lengte 2 [mm] | 22,50 |
Motorcode | A18XER |
Laadstroom [A] | 100 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

+Line, Met vrijlooppully, B+ (M8)
Bevestigingshoek [graden] | -85 |
Kwaliteit | +Line |
Nieuw onderdeel | |
Laadstroom [A] | 100 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54,0 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Aantal groeven | 6 |
Aantal gaten voor montage | 4 |
Klem | B+ (M8) |
Spanning (Volt) | 12 |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Excl. vacuumpomp
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Bouwjaar vanaf | 09-2008 |
Laadstroom [A] | 100 |
Ruilartikel | |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -32%

Draairichting met de klok mee, L 85, Vierpunts-bevestiging, M32WR
Gewicht [kg] | 6,53 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L 85 |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
Bouwjaar tot | 06-2013 |
Laadstroom [A] | 120 |
Type versnellingsbak | M32WR |
Motorcode | A18XER |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -33%

Draairichting met de klok mee, L/R, Vierpunts-bevestiging, M32WR
Gewicht [kg] | 6,74 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
Bouwjaar tot | 06-2013 |
Laadstroom [A] | 120 |
Type versnellingsbak | M32WR |
Motorcode | A18XER |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
Ribbenaantal | 5 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -21%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, A18XER
Gewicht [kg] | 5,774 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
Bouwjaar tot | 06-2013 |
Laadstroom [A] | 100 |
Type versnellingsbak | M32WR |
Motorcode | A18XER |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+ / L / Dfm |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -16%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, A18XER
Gewicht [kg] | 6,68 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
Bouwjaar tot | 06-2013 |
Laadstroom [A] | 120 |
Type versnellingsbak | M32WR |
Motorcode | A18XER |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | M8 |
- -44%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M32WR, Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen
Gewicht [kg] | 6,68 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Bouwjaar vanaf | 01-2009 |
Type versnellingsbak | M32WR |
Bouwjaar tot | 06-2013 |
Laadstroom [A] | 140 |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
Motorcode | A18XER |
Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | M8 |
- -36%

Draairichting met de klok mee, PL180, Met vrijlooppully
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Lengte [mm] | 187,00 |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | PL180 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53,5 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Aantal groeven | 6 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -61%

Met vrijlooppully
Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
Laadstroom [A] | 120 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Retour van oud artikel niet verplicht | |
Aantal groeven | 6 |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
- -4%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, IDENT BX, Met vrijlooppully
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 6,2 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Voor organisatienummer | IDENT BX |
Laadstroom [A] | 120 |
Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Klem | L-DFM, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, L-DFM
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 6,3 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 140 |
Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Klem | L-DFM, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, L-DFM
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 10 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 5,5 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | 0248 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Klem | L-DFM, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Li 85, Met vrijlooppully
Positie / graad | Li 85 |
Laadstroom [A] | 140 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 145,20 |
- -33%

Met vrijlooppully
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -19%

Laadstroom [A] | 120 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
14V | |
Laadstroom 140A | |
Riemschijf diam.53mm | |
Met vrijlooppoelie | |
Klem M8 B+ | |
Stekker type L-DFM Plug 248 | |
Lengte 1 | 65mm |
Lengte 2 | 65mm |
Boring 1 | 10mm |
Boring 2 | 10mm |
Lengte 3 | 56mm |
Dikte/Sterkte 1 | 23mm |
Nettogewicht 6.3Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
14V | |
Laadstroom 100A | |
Riemschijf diam.53mm | |
Met vrijlooppoelie | |
Klem M8 B+ | |
Stekker type L-DFM plug 248 | |
Lengte 1 | 65mm |
Lengte 2 | 65mm |
Boring 1 | 10mm |
Boring 2 | 10mm |
Lengte 3 | 59mm |
Dikte/Sterkte 1 | 23mm |
Nettogewicht 4.47Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%

Li 85, voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, Met geïntegreerde regelaar
Diameter [mm] | 121 |
Positie / graad | Li 85 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
Type koeling | Luchtgekoeld |
Retour van oud artikel niet verplicht | |
Spanning (Volt) | 14 |
- -75%

Draairichting met de klok mee, B+,L,F, Met vrijlooppully
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 73 |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | B+,L,F |
Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Aantal groeven | 6 |
Aantal gaten voor montage | 2 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -10%