Alternator/Dynamo voor Peugeot 405 I (15B) 1.9 Benzine (80kW / 109pk)
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderbus/voering O-ring
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40
2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | DDZ (XU9M) |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -74%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | DDZ (XU9M) |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -73%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 69,50 |
| Lengte 2 [mm] | 27,00 |
| Lengte 1 [mm] | 47,00 |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
XU9M,XU92C, 4HP14,BE3/5,BE1/5L, Handgeschakeld, BE1/5N,BE3/5N
| Lengte 3 [mm] | 66,00 |
| Lengte 2 [mm] | 27,00 |
| Lengte 1 [mm] | 43,50 |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakeld, Automatische versnellingsbak |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -68%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 4,86 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -11%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,1 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -18%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, L, M6 B+
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 14 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 4,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Klem | L, M6 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 18,15 |
- -16%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, L, M6 B+
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 15 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0004 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Klem | L, M6 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, DDZ (XU9M), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | DDZ (XU9M) |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -59%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, MITSUBISHI
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 151 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met riemschijf, Met meervoudige riemschijf |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -19%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, MITSUBISHI
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 154 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 45 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Optioneel | |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 4 |
| Klem | B+(M6), D+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
- -35%
V-riem/Poly V-riem, VALEO
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Voor fabrikant | VALEO |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, VALEO
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 158 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 45,5 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | VALEO |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -33%
V-riem/Poly V-riem, MITSUBISHI, Met geïntegreerde regelaar
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ruilartikel | |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -24%
V-riem/Poly V-riem, MITSUBISHI
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, VALEO
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | VALEO |
| Bouwjaar vanaf | 07-1988 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,44 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -17%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 4,95 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -15%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,2 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -6%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 6,2 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,31 |
- -27%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,93 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 5 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 62 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -30%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 4,85 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -19%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,245 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -16%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,11 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 66 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -14%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,25 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 4 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / L |
- -16%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,73 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -16%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,88 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -18%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU9M,XU92C
| Gewicht [kg] | 5,61 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 06-1992 |
| Bouwjaar vanaf | 06-1988 |
| Motorcode | XU9M,XU92C |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5,BE1/5L, BE1/5N,BE3/5N |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 5 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 62 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%
Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 163,50 |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
Draairichting met de klok mee, PL26, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 158,00 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 4 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
DDZ (XU9M), V-riemschijf
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Motorcode | DDZ (XU9M) |
| Voor voertuigen met laadstroom (A) | 55 |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 4 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -8%
