Alternator/Dynamo voor Citroën XANTIA (X1_, X2_) 2.0 i Benzine (89kW / 121pk)
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- EGR-klep pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Wielnaaf keerring
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40
2 jaar garantie, RFX (XU10J2C), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | RFX (XU10J2C) |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55,6 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -71%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, RFX (XU10J2C), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | RFX (XU10J2C) |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -70%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, RFX (XU10J2C), Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | RFX (XU10J2C) |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
XU10J2C, 4HP14,BE3/5VK, Handgeschakeld, BE3/5VN
| Lengte 3 [mm] | 66,00 |
| Lengte 2 [mm] | 27,00 |
| Lengte 1 [mm] | 43,50 |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakeld, Automatische versnellingsbak |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -69%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 67,00 |
| Lengte 2 [mm] | 27,00 |
| Lengte 1 [mm] | 43,00 |
| Bouwjaar tot | 12-2001 |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 2 [mm] | 56,00 |
| Lengte 1 [mm] | 92,00 |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,1 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, 4HP14,BE3/5VK
| Gewicht [kg] | 9,14 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Motorcode | XU10J2C |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -20%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 42,57 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -19%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
MITSUBISHI VALEO, V-riemschijf
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI VALEO |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 6 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Mitsubishi, M8
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 14 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,2 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Voor fabrikant | Mitsubishi |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Klem | M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,6 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 90 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Dubbele zwaaiarm, re 20
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | Re 20 |
| Laadstroom [A] | 90 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Aantal gaten voor montage | 3 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -15%
Op voorraad
Vandaag voor 16:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Dubbele zwaaiarm, re 20
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | Re 20 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Aantal gaten voor montage | 3 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -15%
Op voorraad
Vandaag voor 16:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Met meervoudige riemschijf
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 176 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 42 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-2001 |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
- -30%
V-riem/Poly V-riem
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Bouwjaar tot | 12-2001 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -23%
V-riem/Poly V-riem
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Bouwjaar tot | 12-2001 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -24%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Excl. vacuumpomp
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-2001 |
| Laadstroom [A] | 95 |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,2 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 63 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -6%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,79 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco, voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L 20, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 20 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / B-(M6) / D+ |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -26%
Draairichting met de klok mee, L/R, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,32 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W( |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -21%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,11 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 66 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -14%
Draairichting met de klok mee, R 20, XU10J2C, 4HP14,BE3/5VK
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco, voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -14%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 6,05 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 97 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder airco, voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -24%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,47 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel), voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -11%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, 4HP14,BE3/5VK
| Gewicht [kg] | 6,99 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Motorcode | XU10J2C |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -14%
Draairichting met de klok mee, L 60, Enkelvoudige zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 6,91 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Bouwjaar vanaf | 09-1993 |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 06-1995 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Type versnellingsbak | BE3/5VN |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 60 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%
Draairichting met de klok mee, L 20, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,03 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / B-(M6) / D+ |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, XU10J2C
| Gewicht [kg] | 5,44 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | XU10J2C |
| Bouwjaar tot | 12-1997 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Type versnellingsbak | 4HP14,BE3/5VK, BE3/5VN |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Automatische versnellingsbak, 4 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel), voor voertuigen zonder airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -19%
