Alternator/Dynamo voor BMW 3 Touring (E91) 330 xd Diesel (170kW / 232pk)
- Brandstof inspuitpomp
- Brandstof toevoermodule
- Brandstofdruk sensor
- Brandstoffilter
- Brandstofleiding
- Brandstofpomp
- Brandstofpomp (Verdelerpomp)
- Brandstofslang
- Brandstofsysteem
- Common-rail drukregelklep
- Gasklephuis
- Injector afdichtring
- Inlaatslang-/pijp luchtfilter
- Klep
- Luchtklep
- Ontluchtingsklep
- Regelklep brandstofhoeveelheid
- Relais brandstofpomp
- Reparatieset, common-rail-systeem
- Tankdop
- Tankvlotter
- Verstuiver/Injector
- Verstuiverhouder onderdeel
- Verstuiverschacht afdichtring
- Afdichtring
- Cilinderkop
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopboutenset
- Drukomvormer
- EGR-klep
- Frame inlaatspruitstuk
- Inlaatklep
- Inlaatslang-/pijp luchtfilter
- Inlaatspruitstuk module
- Klep voor dichte bypassklep
- Klepgeleider
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorophanging schakelklep
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenastandwiel boutenset
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Omschakelklep zuigleiding
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Tuimelaar
- Turbolader pakking
- Uitlaatklep
- Distributie/riemen
- Distributieketting
- Distributieketting geleiderailvoering
- Distributieketting kit
- Distributieketting spanner
- Distributieketting spanrail
- Distributieriem
- Geleiderol (poly) V-riem
- Krukaspoelie bout
- Poly V-riem
- Poly V-riemen kit
- Poly V-riemen kit inclusief waterpomp
- Spanner poly V-riem
- Spanrol (poly) V-riem
- Waterpomp
- Afdichting
- Automaatbak pakking
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- EGR-klep pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Injector afdichtring
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Koelmiddelbuis pakking
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Olie uitlaat turbolader pakking
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaathuis pakking
- Turbolader pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
2 jaar garantie, voor voertuigen met 12V boordspanning, V-riemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -77%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
30 6D 3<M 57N2>, Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 76,00 |
| Lengte 2 [mm] | 27,50 |
| Lengte 1 [mm] | 56,00 |
| Motorcode | 30 6D 3<M 57N2> |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
30 6D 3<M 57N2>, Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 76,00 |
| Lengte 2 [mm] | 28,00 |
| Lengte 1 [mm] | 56,00 |
| Motorcode | 30 6D 3<M 57N2> |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -62%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, 30 6D 3<M 57N2>
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 177 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 56 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 30 6D 3<M 57N2> |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53,5 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
- -30%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, L 47, Dubbele zwaaiarm, M57D30TU2
| Gewicht [kg] | 7,07 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 47 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | M57D30TU2 |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Type versnellingsbak | GS6X53DZ,ZF 6HP 19 |
| Aandrijving | Automatische versnellingsbak, 6 versnellingen, Handgeschakelde versnellingsbak |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,31 |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Only against oe
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0240 |
| Type | Only against oe |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | COM-D PLUG 164, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,30 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riemschijf
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 6 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Only against oe
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0240 |
| Type | Only against oe |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | COM-D PLUG 164, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Only against oe
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0240 |
| Type | Only against oe |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | COM-D PLUG 164, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
+Line, B+ (M8)
| Bevestigingshoek [graden] | -47 |
| Kwaliteit | +Line |
| Nieuw onderdeel | |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54,0 |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Klem | B+ (M8) |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -52%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, L 47, Dubbele zwaaiarm, M57D30TU2
| Gewicht [kg] | 7,04 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 47 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | M57D30TU2 |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Type versnellingsbak | GS6X53DZ,ZF 6HP 19 |
| Aandrijving | Automatische versnellingsbak, 6 versnellingen, Handgeschakelde versnellingsbak |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -24%
Draairichting met de klok mee, L 47, Dubbele zwaaiarm, M57D30TU2
| Gewicht [kg] | 7,02 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 47 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | M57D30TU2 |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Type versnellingsbak | GS6X53DZ,ZF 6HP 19 |
| Aandrijving | Automatische versnellingsbak, 6 versnellingen, Handgeschakelde versnellingsbak |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -32%
Draairichting met de klok mee, PL125, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 180,00 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL125 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -61%
Dubbele zwaaiarm, li 95, 1 PIN, B+(M8)
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | Li 95 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | 1 PIN |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | B+(M8) |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 145,20 |
- -19%
Dubbele zwaaiarm, li 95, B+(M8)
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Positie / graad | Li 95 |
| TecDoc-motornummer | 27267 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | B+(M8) |
| Spanning (Volt) | 14 |
L 90, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, GS6X53DZ,ZF 6HP 19
| Gewicht [kg] | 7,048 |
| Positie / graad | L 90 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 08-2008 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Type versnellingsbak | GS6X53DZ,ZF 6HP 19 |
| Motorcode | M57D30TU2 |
| Aandrijving | Handgeschakeld, Automatische versnellingsbak |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel | |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -1%
L 47, Dubbele zwaaiarm, Draairichting met de klok mee, GS6X53DZ,ZF 6HP 19
| Gewicht [kg] | 6,761 |
| Positie / graad | L 47 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Type versnellingsbak | GS6X53DZ,ZF 6HP 19 |
| Motorcode | M57D30TU2 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Aandrijving | Handgeschakeld, Automatische versnellingsbak |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel | |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
Met riemschijf, Luchtgekoeld
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Type koeling | Luchtgekoeld |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -60%
Draairichting met de klok mee, B+,COM, V-riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 65 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | B+,COM |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 3 |
| Spanning (Volt) | 14 |
