
Alternator/Dynamo voor Mazda MX-5 III (NC) 1.8 (NC18) Benzine (93kW / 127pk)
- Afdichting
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- EGR-klep pakking
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Olievuldop pakking
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40

V-riem/Poly V-riem
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Nominale stroom [V] | 14 |
Bouwjaar tot | 10-2008 |
Laadstroom [A] | 100 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -73%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

L828, Met riemschijf
Lengte 3 [mm] | 75,00 |
Lengte 1 [mm] | 41,00 |
Motorcode | L828 |
Laadstroom [A] | 100 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf, P-D-Dummy
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 12 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 6 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | 0200 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Klem | P-D-Dummy, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 121,62 |
- -65%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Directbevestiging, PL139
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Lengte [mm] | 190 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 40 |
Bevestigingswijze | Directbevestiging |
Bouwjaar tot | 10-2008 |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | PL139 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Ruilartikel | |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 6 |
Klem | B+(M8),P,D |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -59%

V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Directbevestiging, Excl. vacuumpomp
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Directbevestiging |
Bouwjaar tot | 10-2008 |
Laadstroom [A] | 100 |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Spanning (Volt) | 14 |
- -62%

Draairichting met de klok mee, Directbevestiging, MZR18, 5M
Gewicht [kg] | 6,24 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Directbevestiging |
Bouwjaar tot | 04-2013 |
Motorcode | MZR18 |
Laadstroom [A] | 100 |
Type versnellingsbak | 5M |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -28%

Draairichting met de klok mee, L/R, Driepunts-bevestiging, MZR18
Gewicht [kg] | 6,486 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R |
Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
Bouwjaar tot | 04-2013 |
Motorcode | MZR18 |
Laadstroom [A] | 100 |
Type versnellingsbak | 5M |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Aansluittechniek | B+(M8) |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%

Draairichting met de klok mee, PL139, Met meervoudige riemschijf
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | PL139 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55,0 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Aantal groeven | 6 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -62%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf, P-D-Dummy
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 12 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 6 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | 0200 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Klem | P-D-Dummy, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf, P-D-Dummy
Naaf boring-Ø 2 [mm] | 12 |
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 6,1 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Bouwjaar vanaf | 12-2009 |
Laadstroom [A] | 100 |
Stekkeruitvoering-ID | 0200 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 60 |
Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
Klem | P-D-Dummy, M8 B+ |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 66,55 |

Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -19%

Bouwjaar tot | 09-2008 |
Bouwjaar vanaf | 10-2008 |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Aantal gaten voor montage | 3 |
Spanning (Volt) | 12 |
- -12%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
14V | |
Laadstroom 100A | |
Voetbev. | |
Met meervoudige poelie | |
Riemschijf diam.55mm | |
Klem M8 B+ | |
Stekker type P-D-Dummy (Plug 200) | |
Lengte 2 | 46mm |
Lengte 1 | 41mm |
Boring 1 | 10mm |
Boring 2 | 12mm |
Lengte 3 | 75mm |
Dikte/Sterkte 1 | 60mm |
Nettogewicht 6Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%

Uitv.Met 12V boordspanning | |
14V | |
Laadstroom 100A | |
Voetbev. | |
Met meervoudige poelie | |
Riemschijf diam.60mm | |
Klem M8 B+ | |
Stekker type P-D-Dummy (Plug 200) | |
Lengte 2 | 46mm |
Lengte 1 | 41mm |
Boring 1 | 10mm |
Boring 2 | 12mm |
Lengte 3 | 75mm |
Dikte/Sterkte 1 | 60mm |
Nettogewicht 5.98Kg | |
12.2009->, Poelie grootte | |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -20%

Draairichting met de klok mee, Flensbevestiging
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Flensbevestiging |
TecDoc-motornummer | 39511 |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -62%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, NC18xx200000, Met vrijlooppully, Met geïntegreerde regelaar
Diameter [mm] | 135 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Chassisnummer (VIN) tot | NC18xx200000 |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
Riemschijven | Met vrijlooppully |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
Type koeling | Luchtgekoeld |
Retour van oud artikel niet verplicht | |
Spanning (Volt) | 14 |
- -63%