Alternator/Dynamo voor Opel VECTRA B (J96) 1.6 i (F19) Benzine (55kW / 75pk)
- Afdichting
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Dichtring EGR-klep leiding
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- EGR-klep pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliepomp pakking
- Oliepomphuis keerring
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakkingen
- Schakelstang keerring
- Stuurhuis pakking (Servo)
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Waterpomppakking
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Olievuldop pakking
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40
2 jaar garantie, 16LZ2, Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 48,7 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -70%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, 16LZ2, Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -47%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, L/R 0, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R 0 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Aandrijving | Handgeschakeld |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 51 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -74%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
16LZ2, F18-5, Handgeschakeld, Met riemschijf
| Buitendiameter 1 [mm] | 65,00 |
| Lengte 2 [mm] | 56,00 |
| Lengte 1 [mm] | 85,00 |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakeld |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -66%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 57,00 |
| Lengte 2 [mm] | 33,50 |
| Lengte 1 [mm] | 50,50 |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -61%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Lengte 3 [mm] | 56,50 |
| Lengte 2 [mm] | 33,50 |
| Lengte 1 [mm] | 51,00 |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, DELCO REMY
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 182 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 51,1 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | DELCO REMY |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Optioneel | |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 50 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 6 |
| Klem | B+(M8), D+(M5) |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
- -14%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, L/R, Enkelvoudige zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 4,92 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 65 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M5) / D |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -22%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8 B+ M5 D+
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,1 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Klem | M8 B+ M5 D+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 12,16 |
- -64%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8 B+ M5 D+
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Klem | M8 B+ M5 D+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 4,86 |
- -64%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8 B+ M5 D+
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,1 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Klem | M8 B+ M5 D+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -16%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8 B+ M5 D+
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0230 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Klem | M8 B+ M5 D+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 18,15 |
- -16%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
+Line, B+ (M8)
| Bevestigingshoek [graden] | 0 |
| Kwaliteit | +Line |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54,0 |
| Aantal groeven | 5 |
| Aantal gaten voor montage | 3 |
| Klem | B+ (M8) |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -68%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
2 jaar garantie, 16LZ2, Tandriemschijf
| Garantie | 2 jaar garantie |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Tandriemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -59%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, DELCO REMY
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 180 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 51,1 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Voor fabrikant | DELCO REMY |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Blokkenscheiding | |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 50 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 6 |
| Klem | B+(M8), D+(M5) |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 58,73 |
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Met meervoudige riemschijf
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 160 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 51 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 50 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 6 |
| Klem | B+(M8),D(M5) |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -46%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, Excl. vacuumpomp
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar tot | 12-1998 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 5,162 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -20%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 6,948 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 51 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 9,25 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 69 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -44%
Draairichting met de klok mee, L/R, Enkelvoudige zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 4,69 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 65 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M5) / D |
- -16%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 5,549 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 51 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -21%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 5,55 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 7,01 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / L(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -13%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 5,97 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 51 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -14%
Draairichting met de klok mee, L/R, Dubbele zwaaiarm, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 4,788 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 50 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Driepunts-bevestiging, 16LZ2
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Motorcode | 16LZ2 |
| Bouwjaar tot | 01-1999 |
| Type versnellingsbak | F18-5 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / L(M5) |
- -22%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,65 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 69 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -51%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 9,43 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 69 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -33%
OE, voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf
| Kwaliteit | OE |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Voor voertuigen met laadstroom (A) | 70, 100 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 50 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -9%
Draairichting met de klok mee, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 180,00 |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -62%
Draairichting met de klok mee, Met meervoudige riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 182,00 |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 48,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
