
Alternator/Dynamo voor Nissan/Datsun PICK UP (D22) 2.4 i Benzine (88kW / 120pk)
- Afdichting
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- EGR-klep pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kettingspanner pakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakkingen
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Uitlaatpakking
- Wielnaaf keerring
- Antivries
- Cardan olie (Differentieel)
- Hydrauliekolie
- Koelvloeistof
- Lekstop
- Motorolie
- Olie toevoeging
- Ophangingssysteem olie
- Rem Reiniger
- Remvloeistof
- Ruitensproeiervloeistof
- Smeermiddelen/vloeistoffen
- Stuurbekrachtigingsolie
- Stuurhuisolie
- Toevoeging motor
- Versnellingsbakolie
- Vloeistof gereedschap
- Wd-40

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,12 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -16%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,35 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
Gewicht [kg] | 6,72 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, Zonder riemschijf, B+(M8) / B- / D+ / W
Gewicht [kg] | 5,32 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / B- / D+ / W |
Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%

Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,17 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 28 |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 8,042 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -18%

Draairichting met de klok mee, Zonder riemschijf, B+(M8) / B- / D+ / W
Gewicht [kg] | 7,346 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / B- / D+ / W |
- -18%

Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht [kg] | 7,564 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
- -18%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,35 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
Gewicht [kg] | 6,7 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 100 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%

Zowel rechtom als linksom te gebruiken, Zonder riemschijf, B+(M8) / B- / D+ / W
Gewicht [kg] | 5,3 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / B- / D+ / W |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%

Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht [kg] | 7,4 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%

KA24E-1, FS5W71C, Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen
Gewicht [kg] | 5,02 |
Bouwjaar tot | 11-2001 |
Motorcode | KA24E-1 |
Laadstroom [A] | 70 |
Type versnellingsbak | FS5W71C |
Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen |
Riemschijf-Ø [mm] | 74 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -24%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,6 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 60 |
Stekkeruitvoering-ID | 0007 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Voor voertuigen met 12V boordspanning, M8
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,7 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0007 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 74 |
Klem | M8 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |

Uitv.Met 12V boordspanning | |
12V | |
Laadstroom 60A | |
1 ribben | |
Riemschijf diam.72mm | |
Klem M6 | |
Lengte 2 | 42mm |
Lengte 1 | 42mm |
Boring 1 | 10mm |
Lengte 3 | 81mm |
Dikte/Sterkte 1 | 25mm |
Nettogewicht 4.6Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -16%

Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met geïntegreerde regelaar
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 74 |
Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
Spanning (Volt) | 12 |