123autoparts


Wij maken het verschil!

Veel gestelde vragen

123autoparts informatie 
 
» Klantenservice 
Onze klantenservice is ingericht op klanten die vragen hebben over een product. In eerste instantie verwijzen wij door naar onze webshop 123autoparts.nl. Komt u er daar niet uit, dan kijken wij graag even met u mee. We zijn bereikbaar op de volgende manieren: 

  • Chat, klik op de chatfunctie op onze webshop om rechtstreeks met één van onze medewerkers te communiceren. 

  • Mail, stuur een email met uw vraag naar info@123autoparts.nl . We zullen u dan een antwoord sturen met daarin een link naar het gezochte product. 

  • Telefoon, we zijn te bereiken via +31(0)30 7 60 40 20. Doordat het op piekmomenten voor kan komen dat u moet wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt, raden wij u aan het eerst via Chat of Mail te proberen.  

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00.  

De verkoop zelf gebeurt altijd via onze webshop. 
 
» U kunt niet inloggen op uw account 
U klikt op de knop "Inloggen", vervolgens klikt u op “wachtwoord vergeten” en u vult daar uw e-mailadres in. U krijgt per e-mail een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt genereren. Dit wachtwoord krijgt u vervolgens toegestuurd. Hiermee kunt u weer inloggen.   

 
» Betaalmethodes 
Voor de afhandeling van alle betalingen maken wij gebruik van Omnikassa. 
Via Omnikassa kunt u betalen met iDeal, Bancontact/Mister Cash of zelf overschrijven. 

U kunt er ook voor kiezen om achteraf te betalen. Dit moet u melden via info@123autoparts.nl 

 

Nederland 
Voor Nederland is iDeal de meest eenvoudige wijze van betalen. Dit wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. 
 
België 
Voor onze klanten die in België wonen, biedt 123autoparts.nl ook Bancontact/MisterCash aan. 
Verder kunt u ook met Creditcard betalen. 
 
» Wat is de levertijd? 
De meeste onderdelen worden na één à twee werkdagen geleverd. Producten die niet op voorraad zijn hebben een langere levertijd. Voor België geldt een langere levertijd, houdt hier rekening mee. Na bestelling ontvangt u bevestiging met daarop de verwachte levertijd.  
 
» Kan ik een ander afleveradres gebruiken? 
Het is mogelijk op een afwijkende afleveradres te gebruiken. Houdt er rekening mee dat wanneer u het wilt afleveren op een bedrijf dat u er een bedrijfsnaam bijzet zodat wij u zending binnen kantooruren kunnen aanbieden. DHL of Post NL bezorgt mits het gewenste product op voorraad is de volgende dag tussen 09:00 – 17:00. Standaard maken wij gebruik van: Same Day Delivery die tussen 15;00 en 22:00 bezorgen. “Mits het gewenste product op voorraad is”. 
 
» Same day Delivery of DHL? 
Als u als bedrijf of voor een bedrijf besteld dan vragen we u om uw Bedrijfsnaam erbij te vermelden zo voorkomen we dat uw pakketje na kantoor uren wordt bezorgd.  De pakketjes voor bedrijven versturen we met DHL die tussen 09:00 – 17:00 bezorgen. “Mits de gewenste producten op voorraad zijn.” 
 
Indien producten op voorraad zijn maken wij standaard gebruik van Same Day Delivery. 
Uw pakketje wordt dan tussen 15:00 – 22:00 bezorgd.  
 
» Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 
Wilt u uw bestelling afhalen? Nadat wij uw bestelling via de webshop ontvangen hebben, stuurt u ons een mail met daar in het bestelordernummer en dat u het wilt afhalen. U krijg van ons bericht wanneer u uw bestelling af kunt halen. Vergeet niet tijdens het afhalen een kopie van uw order bevestiging mee te nemen. 
Afhalen kan alleen op afspraak.  
 
» Hoe kan ik mijn auto-onderdeel retourneren? 
U heeft het recht om de bestelde artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren, tenzij deze artikelen op uw verzoek of met uw toestemming zijn gefabriceerd of bewerkt. Het onderdeel dient ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd. 

Na ontvangst van uw zending wordt deze gecontroleerd. Als we een onderdeel retour ontvangen dat is beschadigd of gemonteerd is geweest dan wordt dat niet gecrediteerd. We verzoeken u geen plakband of viltstift o.i.d. op de verpakking aan te brengen. Indien de verpakking is beschadigd wordt 15 % van de verkoopprijs in rekening gebracht. Daarom raden wij u aan het onderdeel in een extra verpakking terug te sturen. Als u het artikel in een beschadigde verpakking krijgt bezorgd is het verstandig om dit via ons berichtensysteem te melden. 

Om een auto-onderdeel te kunnen retourneren dient u eerst in te loggen. Vervolgens kiest u voor Retourneren aanmelden in het Mijn account menu. Hier vult u uw ordernummer en artikelnummer in, en desgewenst een toelichting (dit is niet verplicht). Vervolgens verstuurd u de gegevens, waarna wij de ontvangst bevestigen en u nadere instructies voor de verzending geven. 
 
» Wat zijn de verzendkosten? 
Binnen Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van de orderwaarde van uw bestelling: 
 
Is uw bestelling onder een orderbedrag van €70,00 betaalt u €3,95 verzendkosten. 
Is uw bestelling boven  een orderbedrag van €70,00 betaalt u geen verzendkosten. 
 
Alle bovengenoemde prijzen zijn incl. 21% BTW. Voor het verzenden naar België gelden de zelfde voorwaarden voor verzenden. 

 

​GRATIS verzending bij een bestelling boven de 70 euro!