 
                    Febi Bilstein Aanslagrubber vering
- Aandrijfas
- Aandrijfas/Cardanas bout/moer
- Aandrijfashoes
- Aandrijving
- Afsluitschroef differentieel
- Astap
- Automaatbak pakking
- Boutenset wiellagerbehuizing
- Differentieel keerring
- Filter/oliezeef automaatbak
- Homokineet reparatieset
- O-ring oliezeef autom.bak
- Olie aftapplug versnellingsbak
- Oliekuip automaatbak afdichting
- Ophangrubber automaatbak
- Schakelstang keerring
- Schakelstangbus
- Versnellingsbakas dichtingsring
- Versnellingspook manchet
- Versnellingspook reparatieset
- Wielbout/moer
- Wielnaaf
- Wielnaaf afdekplaat
- Airbag wikkelveer
- Astap, wielophanging
- Axiaal gewricht / spoorstang
- Draagarm
- Draagarm montageset
- Draagarm-/ reactiearm lager
- Fuseekogel
- Fuseekogelhoes
- Ophanging, hulpframe/motordrager
- Spoorstang
- Spoorstangeind / Stuurkogel
- Stabilisator lagerbus
- Stabilisatorstang
- Stabilisatorstang rubber
- Stang/Steun wielophanging
- Stuurdelen/wielophanging
- Stuurhuis
- Stuurhuis reparatieset
- Stuurhuishoes
- Voorwiel/achterwiel ophanging
- Wiellagerset
- Wielophanging reparatieset
 
                           Vooras, voor voertuigen met electronische demperregeling, voor voertuigen zonder electronische demperregeling, PU (Polyurethaan)
| Gewicht [kg] | 0,047 | 
| Inbouwplaats | Vooras | 
| Chassis | Voor voertuigen met electronische demperregeling, voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | G04, G01 | 
| Blokkenscheiding | |
| Voor gecombineerd PR nummer | G06+G14, G03+2UH | 
| Dikte [mm] | 55 | 
| Binnendiameter [mm] | 20, 26,3 | 
- -51%
 
                           Vooras, PU (Polyurethaan), G01, G01+G05
| Gewicht [kg] | 0,045 | 
| Inbouwplaats | Vooras | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | G01 | 
| Voor gecombineerd PR nummer | G01+G05 | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Dikte [mm] | 70 | 
| Binnendiameter [mm] | 27,5 | 
| Binnendiameter1 [mm] | 23,2 | 
- -52%
 
                           Vooras, voor voertuigen zonder electronische demperregeling, PU (Polyurethaan), G02
| Gewicht [kg] | 0,038 | 
| Inbouwplaats | Vooras | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | G02 | 
| Voor gecombineerd PR nummer | G02+2UC | 
| Dikte [mm] | 55 | 
| Binnendiameter [mm] | 23, 30 | 
- -34%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Vooras rechts, Vooras links, G03, voor voertuigen met verhoogd chassis
| Gewicht [kg] | 0,096 | 
| Inbouwplaats | Vooras rechts, Vooras links | 
| Voor PR nummer | G03 | 
| Chassis | Voor voertuigen met verhoogd chassis | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Blokkenscheiding | |
| Lengte [mm] | 92 | 
| Bouwjaar tot | 07-2016 | 
| Voor gecombineerd PR nummer | G02+2UF | 
| Breedte [mm] | 59 | 
- -31%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Achteras, PU (Polyurethaan), voor voertuigen met verhoogd chassis, voor voertuigen zonder electronische demperregeling
| Gewicht [kg] | 0,14 | 
| Inbouwplaats | Achteras | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Chassis | Voor voertuigen met verhoogd chassis, voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Voor PR nummer | UC7 | 
| Dikte [mm] | 133 | 
- -35%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Achteras, PU (Polyurethaan), Vaste as, 1JD
| Gewicht [kg] | 0,099 | 
| Inbouwplaats | Achteras | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Lengte [mm] | 128 | 
| Blokkenscheiding | |
| As | Vaste as | 
| Voor PR nummer | 1JD, 1JC | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Dikte [mm] | 126 | 
| Breedte [mm] | 58 | 
- -36%
 
                           Achteras, Vaste as, PU (Polyurethaan), 1JA
| Gewicht [kg] | 0,13 | 
| Inbouwplaats | Achteras | 
| As | Vaste as | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | 1JA | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Dikte [mm] | 133 | 
- -43%
 
                           Vooras, PU (Polyurethaan), G07, voor voertuigen zonder electronische demperregeling
| Gewicht [kg] | 0,1 | 
| Inbouwplaats | Vooras | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | G07 | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Voor gecombineerd PR nummer | G01+2UF | 
| Dikte [mm] | 87 | 
- -33%
 
                           Vaste as, Achteras rechts, Achteras links, voor voertuigen met electronische demperregeling
| Gewicht [kg] | 0,12 | 
| As | Vaste as | 
| Inbouwplaats | Achteras rechts, Achteras links | 
| Chassis | Voor voertuigen met electronische demperregeling | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | 1JP | 
| Dikte [mm] | 125 | 
- -33%
 
                           Achteras rechts, Achteras links, PU (Polyurethaan), 1JP
| Gewicht [kg] | 0,13 | 
| Inbouwplaats | Achteras rechts, Achteras links | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Voor PR nummer | 1JP | 
| As | Meervoudige stuuras (Multi-link) | 
| Chassis | Voor voertuigen met electronische demperregeling | 
| Dikte [mm] | 118 | 
- -33%
 
                           Achteras rechts, Achteras links, voor voertuigen met standaard chassis, Meervoudige stuuras (Multi-link)
| Gewicht [kg] | 0,12 | 
| Inbouwplaats | Achteras rechts, Achteras links | 
| Chassis | Voor voertuigen met standaard chassis, voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| As | Meervoudige stuuras (Multi-link) | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Dikte [mm] | 127 | 
- -44%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Achteras, Meervoudige stuuras (Multi-link), PU (Polyurethaan), voor voertuigen zonder electronische demperregeling
| Gewicht [kg] | 0,12 | 
| Inbouwplaats | Achteras | 
| As | Meervoudige stuuras (Multi-link) | 
| Materiaal | PU (Polyurethaan) | 
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling | 
| Voor PR nummer | 1JC | 
| Dikte [mm] | 112 | 
- -33%
 
                                     
                                    
 
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                    






